Bra fredagskväll?!

Hade planerat in en löptur ikväll, men kroppen ville inte det. Bestämde mig för att tillaga mat för hela veckoslutet (= en plåt LCHF-pizza med allt på) och hålla katten sällskap istället.

För att kompensera den uteblivna löpturen käkade jag upp en halv burk Ben&Jerry’s Caramel Chew Chew – dessutom hade jag de blivande kattvakterna här på besök och det hade ju sett konstigt ut om jag bara hade bjudit dem och inte ätit glass själv. Det hade kunnat bli dålig stämning då och det vill jag ju inte. Resten av kvällen ska jag gå och smånalla på pizzan varvat med lite choklad då och då.

Känns som om det här blir en riktigt bra fredagskväll, det är värt att fira med en cigarr!

4 Responses to Bra fredagskväll?!

  1. Ökenvind skriver:

    Jag har 100 nya böcker på min hylla men ingen att läsa. Kanske efter en cigarr.. tack för tipset!

  2. Christine Eklundh skriver:

    Dina spontanförmågor att lösa saker o uppdykande problem är verkligen avundsvärd! *bugar sej vördnadsfullt*

Kommentera

