Före och efter

Före och efter

Matrummet före

Matrummet efter

17 Responses to Före och efter

  1. kerstin skriver:

    mycket tjusigt!!
    ha en fin dag
    k

  2. Virknålen skriver:

    mycket snyggt! 🙂

  3. Snyggt! Och vad snabbt det går när du bestämmer dig.

    • Ninja Ister skriver:

      Brukar fundera länge på hur jag vill ha det, sen planerar jag inköp och får hem alla saker. Sen väntar jag in att lusten faller på.

      Sen har jag fullt sjå med att vänta att färgen torkar, jag blir så ivrig när jag väl sätter igång. Igår fick jag ta en löptur mitt i …

  4. Thomas skriver:

    Snyggt!! Verkligen bra!

  5. kyrkis skriver:

    Men brunmurret från 70-talet var ju coolt…(Det blev snyggt, men det kan jag inte säga högt för då blir du så mallig)

    • Ninja Ister skriver:

      Jag försökte stå ut med murret, men det gick inte. Det var hemskt att sitta och äta frukost och se på eländet.

      Nu är det rent och fint, snart (nåja, inom ett år) kommer alla bilderna upp också.

  6. Islandsmamman skriver:

    Småblommiga tapeter gör mig vindögd. Det blev riktigt bra, och lugnt, med målningen. 🙂

    • Ninja Ister skriver:

      Jag försökte verkligen stå ut med tapeterna, jag tänkte vänta till efter jul med att tapetsera om där, men kände på lördagmorgon att nej, det går inte en dag till.

  7. Ken skriver:

    PH-lampa? (Poul Henningsen, Danmark)

  8. Vendela skriver:

    Hejsan,
    vilken skillnad! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

Kommentera

