Nästan klar ju?!

På torsdag börjar kursen jag ska gå i höst; fysisk aktivitet som prevention. En distanskurs på några poäng, med några dagar i Huvudstaden i november och december. Jag har förberett mig noga – samlat artiklar, beställt böcker, fixat hotell och resa. Jag har tänkt ut vilka kläder jag ska ha med mig (träningskläder både för inomhus- och utomhusaktiviteter är påbjudet), jag har skrivit min presentation på webben. Jag har skrivit ut schemat.

Det känns som om jag redan gått kursen, det är nog onödigt att läsa allt det där som ligger i högen.

4 Responses to Nästan klar ju?!

  1. Ken skriver:

    Nu får du allt döpa om din blogg, vad är det som är meningslöst med denna? I jämförelse, om jag nu ska vara sån och det är jag ju, så är din blogg allt annat än det.

    • Ninja Ister skriver:

      Men du. Jag skriver ju inget av värde, det är ingen mening med bloggen, inget syfte.

      Alltså är den meningslös. Inga krav på att producera något intellektuellt, sprituellt eller politiskt korrekt.

      Bara en massa meningslösa funderingar och betraktelser.

  2. Ken skriver:

    Alltså.. 5 år har den hetat meningslös.

Kommentera

