Läsa halva nätterna

Idag kom sista boken till kursen – med bud – jag beställde den från Amazon i torsdags och idag var den här. Ilfrakten kostade multum, men det var det värt, det är en bok som jag kommer att ha mycket nytta av i framtiden också.

Nu gäller det bara att hinna läsa och förstå allt som ska läsas till torsdagen. Några kapitel om biomekanik och musklers uppbyggnad och funktion, på cellnivå.

Synd bara att boken är för tung att läsas i sängen, nu måste jag ju sitta vid köksbordet halva nätterna fram till torsdag.

7 Responses to Läsa halva nätterna

  1. Å. Om du läser nån bok som du tror att en glad obildad människa kan förstå så får du gärna tipsa, det är ju skitspännande med kroppen

  2. Anna skriver:

    Jag själv är på jakt efter en bra bok om snoppar – ”det är ju skitspännande med snoppen”.
    Usch, nu hamnade jag i gamla spår igen. Och det var ”Bara Bettans” fel! (Fast jag gillar henne mycket.)

  3. Christine Eklundh skriver:

    Tur du har ett nymålat, vackert hem att va vaken halva nätterna i…

  4. Jaja, allt är mitt fel, som vanligt. Jag ber om ursäkt!

    Jag är nog mest intresserad av vad som sker i kroppen när man tränar, musklernas samband med varandra, funktionell träning och vad som sker kemiskt i kroppen.

Kommentera

