Orka med mitt Liv

Kände mig lite dåsig och trött när jag kom hem, men vis av erfarenhet så ställde jag inte in cykeln så jag kom iväg på karatepasset. Idag var det ett riktigt kvalitetspass, fullt av intervaller så att hjärtat fick jobba ordentligt. Känns riktigt bra i kroppen och själen nu.

Och det är ju därför jag tränar. För att må bra och orka med mitt Liv.

4 Responses to Orka med mitt Liv

  1. Anna skriver:

    Häromdagen såg jag någon som tittade vänligt på mig på bussen eller om det var pendeltåget, och jag tyckte personen liknade dig, Sedan läste jag att du varit i Stockholm just.
    Men inte tittade du väl vänligt på mig när du var där?

    • Ninja Ister skriver:

      Vänligt? Jag. Nä. Dessutom är jag lite ansiktsblind så jag hade nog inte känt igen dig ändå.

      Men jag åkte både buss och pendel i Stockholm. Tunnelbana också.

  2. Islandsmamman skriver:

    Precis. Träning är bra för hjärtat och Själen. 🙂

Kommentera

