Teori och praktik

Rätt slut efter två dagars sittande och lyssnande. Så mycket intressant information, så mycket nya idéer att testa. Jag kommer att vara odräglig på jobbet ett tag framöver, jag kommer att tjata ihjäl mina kollegor!

Vad jag går för kurs? Fysisk aktivitet som prevention 7,5 poäng.

Jepp. Jag gillar träning. Även den teoretiska delen.

4 Responses to Teori och praktik

  1. Christine Eklundh skriver:

    Bra jobbat Ister! Såna som jag behöver såna som du! Alla skador man drar på sej…kursen låter dessutom riktigt sund! Tänk om alla kunde se poängen? Hade vbarir annorlunda då, tror jag.

    • Ninja Ister skriver:

      Visste du att om alla rörde sig de rekommenderade 150 minuter i veckan i måttlig intensitet (able to talk but not to sing) skulle diabetes typ 2 minska med 90%?

      Det är helt otroligt så lite det krävs för att man ska få hälsovinster.

  2. Thomas skriver:

    En annan intressant blogg inom samma område.
    http://hjarnfysik.blogspot.com/

    Kolla länken till youtube, ”23 1/2 hours”

Kommentera

