Friskhet, komsi komsi!

Nu får det vara slut på sjukandet. Igår sov jag till lunch, sov middag på eftermiddagen och slocknade vid 23-tiden. Och i morse kom jag inte upp förrän strax före 10. Jag tror jag skulle kunna sova hur mycket som helst nu, det är något som är fel. Och när jag ligger så mycket så får jag ont. Ont i ryggen, ont i knät, ont i axlar. Jag har svårt att ta mig upp ur sängen pga smärta i ryggen, det gör ont i knät för varje steg och axlarna snmåvärker hela tiden. För mycket vila är inte bra för kroppen. Tillvaron blir bara jobbig. Så idag mjukstartar jag kroppen med en långpromenad.

Friskhet! Jag kommer och hämtar dig nu!

2 Responses to Friskhet, komsi komsi!

Kommentera

