Lyxigt med studier!

Jepp. Nu är kursen om fysisk aktivitet avklarad. Den var tydligen på avancerad nivå, det hade inte jag fattat, men det gick ju bra ändå. Behövde inte ens sända in ändringar … det känns bra inför nästa kurs, som bara är på grundläggande nivå. Det är alltså C-uppsatsen jag ska börja med, jag har ju så lastgammal utbildning att jag inte har skrivit den, nu går den för näst sista gången för de som har äldre utbildning så det gäller att passa på. Det är 15 p på våren och 15 på hösten, så under närmaste året vet jag vad jag ska syssla med på fritiden. Det är rätt lyxigt att gå utbildning, de talar ju om för mig vilka böcker som jag bör läsa och var jag hittar vidare information av god kvalité. Så jag slipper leta själv. Och gratis är det också. Helt fantastiskt egentligen vad vi får för våra skattepengar!

Dagens träning? Cyklat som en dåre mellan olika ställen idag. Ansträningsgrad? Fysisk 11-12, psykisk 17-18.

Kommentera

