Bra veckoslut

Ännu en karatedag – nu är jag full av blåmärken och de flesta musklerna i kroppen känns. Då det blev så mycket karateträning avstod jag löppasset idag, trots att det var utomordentligt löparväder i stan, men någon måtta får det vara även på mina njutningar!

Avslutade även denna dag med middag på Meat Gävle, i kväll med en Väninna som tankade mig full med trevliga samtal medan vi proppade i oss kött i mängder. Igår kväll käkade ju karate-gänget på Meat och då fick jag i mig så mycket mat att en balja kaffe + några skedar fet yoghurt höll mig igång hela dagen. Trots dryga två timmars karateträning. I morgon behöver jag nog inte äta alls!

Veckoslutet har med andra ord varit riktigt, riktigt bra – både för kropp och själ!

3 Responses to Bra veckoslut

  1. Får erkänna att jag är lite avis. En massa skön träning och massa god mat. Jag måste lura ut nån att äta lite kött med mig här i fjollträsk också.

  2. Linda Mpili skriver:

    Elisabeth du har en dejt!
    ME!!!!

Kommentera

