Vårvinterdag som tog andan ur mig!

Klev upp lite sent och skyndade mig ut då världen var alldeles förödande vacker; gårdagens fukt hade frusit till vackra isformationer på träden. Jag kände att jag inte ville springa idag, så jag tog löprundan gåendes. Det var en fantastiskt fin promenad, ibland var det så vackert att det nästan tog andan ur mig! Tog några bilder med mobilen, se så vackert det kan vara en vårvinterdag! Om du klickar på bilden så kan du se den i större format.

11 Responses to Vårvinterdag som tog andan ur mig!

  1. cocoon skriver:

    vafalls? snö och is?

    hursom
    jag vill bara påpeka att jag inte alls tycker att det är något ”fel” att skriva om kost och träning (ang ditt tidigare inlägg)

    jag funderade bara på det där med livsstil ur ett filosofiskt perspektiv
    det hoppas att jag att du förstår

    det tror jag att du förstår

  2. Jag skriver:

    Verkligen vackra frostbilder! Jag blev också förbluffad och förtrollad, men höll mig hemma på gården.

  3. Ken skriver:

    Vad fasen? Ingen is på älva!

  4. suttecity skriver:

    Underbara bilder. Det är ju sådana dagar som det är helt ok med vintern…

  5. Lennart skriver:

    Öh… snö…?

    *tvärvänder*

Kommentera

