Latar mig idag

En jobbardag igen, ordningen återställd. Använde mig av utrustningen på jobbet idag; 10 minuter roddmaskin följt av 12 fyrahundringar – helt utan att vaden krånglade. Pulsen höll sig kring 155-162 under fyrahundringarna och gick ner till 146-149 på gångsträckorna. Nästa gång ska jag nog träna mer efter pulsen, jag går bara så länge att pulsen går ner till 150, sen kör jag en fyrahundring direkt. Det gäller att variera löpbandslöpningen, det är ju så trist! Vaden och knät kändes helt okej, men jag höll ju mig på mattan.

I morgon ska jag börja läsa igen, det är dags för sätta sig in i kvalitativ forskning. En veckas lästid, sen nätdiskussioner. Som sagt, i morgon sätter jag igång och läser. Helt säkert. Efter träningen har jag ju några timmar på mig.

Nu kan jag med gott samvete surfa runt och lata mig idag.

Kommentera

