Feberteve

Vaknade i natt vid 3-tiden och det värkte i hela kroppen. Jag klev upp, stapplade till badrummet och letade fram pain-killers och tänkte att det var tydligen riktigt tunga karatepass i helgen. Ett par timmar senare, när det var dags att kliva upp och käka frukost hade någon hällt i glas i min hals och snott min vanliga röst. Det var inte bara träningsvärk, det var febervärk också.

Så jag har legat på soffan mest hela dagen och zappat runt och sett en snutt här och där. Orkar inte ens sätta i en DVD-skiva för att titta på Kill Bill 1&2 – normalt brukar jag titta på dom när jag är sjuk. Men jag hinner nog.

3 Responses to Feberteve

  1. cocoon skriver:

    se där ja
    då har vi bara den obligatoriska magsjukan kvar?
    tre månader försenad

  2. cocoon skriver:

    ho ho ho…
    hörru krösamosa….

    just wait 🙂

Kommentera

