Tradera-proffs

Tränat ungar i kväll, det var roligt som vanligt. Det blir inte så mycket träning för mig själv då, men jag får åtminstone en extra cykeltur! Har känt mig lite såsig efter tre dagars totalvila, men å andra sidan körde jag ju två pass karate i helgen, det blev dryga 7 timmar sammanlagt. I morgon kanske det blir lite rodd och sånt, får se hur jag känner mig.

Mina Tradera-affärer går riktigt bra nu, jag ligger fortfarande på lite plus. Idag har jag satt ut en iPod med Nike+ sensor – köpte ju det för många år sen men har inte använt det av någon anledning. Kanske för att jag aldrig har kommit överens med iTunes så iPodden har bara legat… jag hade en iRiver mp3-spelare som var mycket bättre – och numera kör jag ju Spotify på mobilen. Jag har också registrerat mig på den finska motsvarigheten till Tradera. Får se om jag hittar något där.

I helgen ska jag upp på vinden och leta reda på fler saker jag kan sälja. Det är ju dumt att låta saker ligga i lådor om man kan få betalt för dom.

2 Responses to Tradera-proffs

  1. Tant Otto skriver:

    Ja tänk va grejer man har som man skulle kunna avara….jag har tänk sälja mitt på loppmarknad..när det nu blir av…

    Träning ja….jag som har ont i kroppen min går på sjukgymnastik för att kunna komma tillbaka igen till mitt forna jag ..vilja och ork har jag men kroppen min säger ifrån.

    Inte kunnat träna riktigt på över 3 år…suck!

Kommentera

