Liggande läsning

Gårdagen gick åt studier, hela dagen. Jag var inte ens ut på en liten promenad, förflyttade mig bara mellan sängen och köket. Läser gör jag bäst i sängen, jag har ett smart sängbord som jag brer ut mina saker på och så ligger, sitter och halvligger jag när jag studerar, det händer att jag tar en power-nap mitt i läsandet också, då är det ju en fördel att redan befinna sig i sängen. Så igår befann jag mig i sängen mestadeles av dagen och fick faktiskt en hel del läst. Nu har jag bara lite smått kvar och sen är jag färdig för nätdiskussionerna som börjar på onsdag. Jag har träningsförbud tills jag har läst klart allt jag bör läsa och i morgon vill jag faktiskt springa så det är bara att plugga på ikväll.

Här nedan jag i stor koncentration. Och ja, jag letade fram stativet och systemkameran, bara för att ta denna bild.

Kommentera

