Meatzza till frukost, lunch o middag

Torsdagen har försvunnit fort – på jobbet var det full rulle plus lite till och sen var det bara hem o byta om för karateträningen. På vägen hem passade jag på att köpa hem lite ost på Willys – de har parmesan i stora bitar … det blir nog några parmesanchips till helgen.

Till middag gjorde jag en meatzza – en slags pizza som består av köttfärsbotten med pizzafyllning på. Den blev riktigt, riktigt god – tack Soulsister för idén! Nu har jag mat för hela helgen, en plåt räcker länge – jag kommer att käka det till frukost, lunch och middag. Jag har inga problem alls att äta samma mat flera dagar i rad, bara det är gott.

Här nedan min meatzza med ”allt” på – champinjoner, fetaost, paprika, salami, tomater, lök och Grevéost.

3 Responses to Meatzza till frukost, lunch o middag

  1. Soulsister skriver:

    Gött! Kul att du blev inspirerad 🙂

  2. Islandsmamman skriver:

    Meatza är genialiskt. 🙂

Kommentera

