Före och efterbilder

Alla vet ju hur bra det är att träna, man går ner i vikt och får snyggare kropp. Man får massor av muskler och muskler väger ju mer än fett så det spelar ingen roll att vikten inte går ner, man blir slankare ändå.

Här ser ni min förvandling, jag har tränat en gång efter att jag köpte gym-kort på Korpen i går och ni ser vilken skillnad, trots att vikten inte har förändrats. Träning är bra för kroppen!

7 Responses to Före och efterbilder

  1. kerstin skriver:

    strålande 🙂 tänk vad lite träning kan göra ändå.

  2. Kirr skriver:

    Hahaha … och jag har cyklat till jobbet TVÅ gånger nu, så jag är din nya superkropp hack i här 😀

  3. Therese S skriver:

    Haha! Du är ju för härlig:)))

  4. Haha. Bästa before and after evah!

Kommentera

