Tantversion 1.2

Måndagens träningspass avlöpte väl och i dag fick jag äntligen mitt diplom! Shodan-diplomet. Se så fint det är! Tryckt på fint ris(?)papper och en massa konstiga japanska tecken. Funderar på att rama in det för det är så vackert!

Nu ska jag ägna mig en stund åt lite dejtingsajter, jag har fått en trevlig kontakt … de är svåra att hitta, de trevliga människorna. Jag har ju rätt stora krav – de ska ju kunna skriva bra, inte bara skriva en enda sammanhängande text med gemener. Jag kräver också lite vårdat språk, jag tycker inte namnet på mannens könsorgan alls passar in i det första meddelandet man skickar, dessutom förkastar jag alla förslag om sexuella aktiviteter nästa veckoslut, jag har faktiskt annat inplanerat. Med så höga krav blir det ju inte så många kvar, så man får vara glad när någon faktiskt anstränger sig och skriver ett rättskrivet meddelande med lite innehåll.

Jag funderar på om det är bikinibilden som ställer till det, förlåt, jag menar gi-bilden. Jag har en bild på mig själv i karate-gin, det kanske inte är lämpligt på en dejtingsajt? Men jag trivs faktiskt bättre i gin än i en bikini och tillbringar definitivt mer tid i gin än med bikini på mig eftersom jag inte ens äger en bikini. Eller så är det min profiltext som ställer till det; En helt vanlig trind tant  i medelåldern med foträta skor som gillar att träna, äta, läsa och surfa på nätet. Det kanske hade fungerat bättre med – Quinna i sina bästa år, men känner sig som en 25-åring – eller kanske – Kvinna, 52 år, ser ut som 17 och känner sig som 70.

Nä, jag håller mig till tantversionen. Den trivs jag bäst i. Och så får det bli vad det blir.

9 Responses to Tantversion 1.2

  1. Ken skriver:

    *gilla*

  2. Ken skriver:

    Klart att du ska rama in det. Fö gå ut hårt!

  3. ordsallad skriver:

    Alltså, japanerna kan definitivt det här med snygga skrivtecken!

  4. Islandsmamman skriver:

    En given inramning! Du kan ju bestämma själv vad det står. Det är ju trots allt VÄLDIGT liten risk att någon KAN läsa det och säga att du har fel. 😉

  5. Anneli skriver:

    Snyggt diplom som helt klart är värd en snygg ram!

Kommentera

