Lite bättre nu

Klev upp i normal tid, men orkade bara duscha och äta frukost, sen var det sängen igen. När jag inte mår riktigt bra, då kan jag sova hur mycket som helst. Det här med att vakna tidigt och inte kunna somna är inte min typ av depression … nä, jag skulle kunna sova dygnet runt. När det dessutom snöar är det definitivt bättre att sova, så man slipper se skiten.

Tog mig i kragen och bestämde att jag skulle gå till affären och inhandla ägg. Lugn promenad är vad knät tål just nu, det värker mest hela tiden. Att springa är inte att tänka på, det känns surt, det också. Tog mig dock ner till stadens centrum, inhandlade ägg, slank in på ett café och tog en latte varefter jag tog mig hem.

Det känns lite bättre nu.

6 Responses to Lite bättre nu

  1. Ken skriver:

    Sova är en bra medicin, helst skulle jag vilja gå i ide över vintern, men vakna till detta skulle förstås inte vara skoj. Hur som så har jag sträckt ut min sovtid till ca 10/24. Det är gott.

    I morgon, min vän, ska det bli 7-8 plus efter lunch.

  2. Soulsister skriver:

    Att leva är att känna, att känna är ibland komplicerat….tyvärr är det så. Är glad att det dock är lite bättre nu, måste va latten!

  3. granntanten skriver:

    Blev orolig angående ditt förra inlägg om väskköp, du skrev om saker som måste få plats i den men något saknades – en modern kvinna har ALLTID plats för en rulle silvertape i väskan – har du det?

Kommentera

