Depressionen deletad

Två studiedagar, det räcker väl det! En massa information in och ut, försök till att komma med kloka och intressanta synpunkter och uppmärksamt lyssnande på andras synpunkter. Väskan, som inhandlades i lördags var perfekt, jag fick plats med allt och den var bara fin och funktionell hela tiden. En av de bättre investeringarna i mitt liv, helt klart.

Att dela hotellrum är inte helt optimalt, jag upptäckte till min förvåning att jag riktigt längtade hem till ensamheten, det var ovant att umgås med någon hela tiden. Jag har tydligen vant mig och lärt mig att tycka om ensamheten. Jag gillar helt enkelt mitt eget sällskap rätt bra!

Väl hemma väntade Chili-Nisse på mig och i brevlådan låg det två cigarrer, som jag ska avnjuta under veckoslutet som kommer.

Depressionen är deletad ur kalendern.

Kommentera

