Cybervänner håller mig flytande

Monster messade före nio i morse så att jag kom upp i tid, men lite mör var jag allt. Tog mig iväg till gymmet och körde skiten ur mig på eftermiddagen – först 4000 m rodd på 18:48 (och då segade jag de första 1000), sen körde jag styrka resten. Till och med mage, så där så att det brände lite härligt mot slutet.

Försöker för övrigt ta mig upp ur svackan, just nu är det segt. Vill inte vara hemma, vill inte vara på jobbet, vill inte vara. Orkar inte umgås med människor som jag gillar ens, vill inte sitta och klaga hela tiden. Då är det alldeles lagom med cybervänner på nätet, tack ni alla som orkar chatta med mig halva nätterna om ingenting och allt. Det gör att jag håller näsan över vattenytan.

Middag idag? En hämtpizza från Pizzeria Barcelona. Morgondagens lunch blir väl något liknande, orkar f-n laga mat idag.

2 Responses to Cybervänner håller mig flytande

  1. Jag pratar gärna med dig vilken dag som helst så vill du prata om allt eller inget vet du var jag finns.

Kommentera

