Åtråvärd väska

Väskan som jag inte köpte för dryga veckan sedan på Åhléns i Gävle finns inte att få tag i. När jag väl hade bestämt mig för att inhandla den, efter några dagars betänketid för att vara helt säker på att jag den här gången skulle ha en naturfärgad väska istället för svart som jag alltid brukar ha, så var den slut i Gävle. Bekymrade mig inte så mycket om det, tänkte att jag alltid kan införskaffa den i Huvudstaden, när jag ändå skulle dit. Men icke. I Vällingby fanns den inte, inte heller på Åhlén City. Jag börjar känna mig smått irriterad – för jag ska bara ha den väskan.

Det kanske blir tåget till Huddik nästa helg, de har Åhléns där också.

9 Responses to Åtråvärd väska

  1. Ken skriver:

    Jag ska bara ge dej ett tips: http://kero.se/ garanterat svenskt.

  2. Linda Mpili skriver:

    artikelnumret finns ju, kan de inte kolla det?

  3. Ken skriver:

    Kinesiska väskor i hundskinn vs Svenska dito i renskinn. Baahh..

  4. Linda Mpili skriver:

    Ja.. finns ju mång aåhlens i storstockholm

    • Ninja Ister skriver:

      Vem vet, de kanske samarbetar också. Jag skickar nog Lillebror på att hämta den i sådana fall. Han ligger liksom i lite tacksamhetsskuld till mig. Hehe.

  5. Linda Mpili skriver:

    Ringde till kista, hade på känn att de skulle ha den. de har öppet till 21 och ändå så har de nån jävla växel som man inte kan ta sig förbi. grr.

Kommentera

