Det är synd om mig

Vilken jävla dag det har varit. Efter att ha tillbringat halva natten på toaletten har jag har legat precis hela dagen, sov till och från ända till 16. Inget arbete. Ingen mat. Det är fan synd om mig. Nu har jag ont överallt för att jag har legat så mycket. Och jag kommer inte att kunna sova inatt så morgondagens arbetsdag kommer att bli jobbig. Och bara tanken på vad jag utsatte mina arbetskamrater för när jag ringde mig sjuk imorse känns jobbigt, jag hade ju dagen fullbokad – och de fick ta och fixa allt. Bara det får mig att känna mig eländig.

Provade äta Ben&Jerry’s Core Caramel Sutra (har ju ingen mat hemma), men jag gillar inte chokladglass, så jag åt bara hälften, tur att det var hälften vanilj och att choklad- och vaniljglassen var tydligt separerade. Förstår inte varför jag envisas med att prova chokladglass när jag vet att jag inte gillar det. Inte ens med chokladbitar i. Glass ska vara vanilj med kolasås. Det är säkert chokladglassens fel att jag återigen har ont i magen.

Det är fan i mig synd om mig idag.

Kommentera

