Packat o klart

Nu tror jag att jag är klar med packningen, sannolikt har jag för mycket saker med mig och framför allt har jag för tungt. Jag lastar om lite i morgon, Lillebror får ta lite av mina saker så jag slipper betala för övervikt. Det jag vet att  jag har glömt är stödstrumpor … jag chansar på att jag klarar mig ändå, får väl kliva upp ofta och göra tåhävningar och knäböj i äkta sjukgymnastisk anda på planet så att jag slipper svullna anklar. Första gången jag åkte över svullnade jag rejält, andra gången klarade jag mig just genom att röra mycket på mig, det lär nog gå nu också.

Eleganta Elvira var här idag och fick introduktion i hur man sköter om Chili-Nisse och vad han har för vanor, han måste ju ha bästa möjliga omvårdnad under min frånvaro. Hon tyckte att lägenheten verkade okej och ser fram emot att kunna cykla till jobbet istället för att ta bussen. Jag är övertygad om att både Chili-Nisse och lägenheten kommer att vara i god form när jag kommer hem så småningom.

Nu gäller det bara att stå ut morgondagen på jobbet också. Det kommer att bli en mycket lång dag, misstänker jag.

3 Responses to Packat o klart

  1. Maken skriver:

    Trälådan.. äh, läs mail.

  2. Macken skriver:

    Maken? Hahahahahahahahhahahhahaa.. dagens bästa.

Kommentera

