Donuts och träning

Idag blev det donuts från Lamar’s till frukost. Två stycken åt jag och det var lite för mycket. En räcker gott och väl nästa gång, jag vill inte rapa donuts hela dagen. Fast de är vansinnigt goda.

Var hem till Dottern idag och tränade på gymmet, jag sprang 25 minuter medan Dottern lyfte lite skrot och använde crosstrainern. Hon och Amerikanen bor i ett lägenhetskomplex, sånt där med grindar för, jätteläckert område. De har naturligtvis pool också, två stycken till och med. Lillebror och jag bor inte hos dom utan hos Amerikanes mamma, i hennes hus, men det är bara 10 minuters väg att köra – och det är bara att svänga höger, höger, höger så till och med jag hittar!

Lite poolhäng efter träningen blev det också, men inte alltför länge. Jag vill inte bränna mig och det räcker gott och väl med en halvtimme åt gången, varav den mesta tiden i vattnet då det är alldeles för hett att sitta och sola. Men nog hinner jag få lite färg innan det är dags att åka hem igen, det är jag helt säker på.

Vi har besökt några butiker idag, men jag har inte shoppat något annat än mat, däremot har Lillebror investerat i några badlakan. Han vill ha riktigt stora badlakan och de är tydligen svåra att få tag på i Sverige. Så han är nöjd med sina inköp. Jag känner mig lite lurad på konfekten när jag är i affärerna – jag vill ju inte ha något, jag har ju allt jag behöver. Så jag får nöja mig med att shoppa åt Dottern istället, det är nästan roligare.

Men vi har inte varit till någon elektronikbutik än … inte heller någon sportbutik. Så jag har mitt roliga kvar!

Kommentera

