Störtskönt med semester.

Idag har jag kört ett pass med Dotterns personliga tränare, Frank. Jag tror inte jag kommer att vilja skratta alltför mycket imorgon, vi körde rätt hårt med magen. Jag tror på punktförbränning och har därför ätit mycket mat för att fylla upp magen där jag tränat bort en massa fett – både bröd och kakor har slunkit ner idag.

Det blev en hel del poolhäng idag, ett tag var jag lite orolig över att jag hade bränt mig, men det ser bra ut nu. Vi hade så roligt i poolen, Dottern, Lillebror och jag så jag glömde bort tiden. Lillebror är en av de människorna som kan få mig att kikna av skratt och vi skrattade så jag höll på att drunkna!

Till middag fick vi kyckling tillagad av Amerikanen, delikat! Vi tillbringade kvällen hos dem, spelade kort (jag vann!) och hade allmänt trevligt. Nu är väskan färdigpackad för en tidig avgång i morgon, vi åker till Las Vegas för en natt. Sedan har vi ett Grand Canyonbesök som också ska hinnas med, får ta det nästa vecka.

Det är störtskönt att ha semester!

Kommentera

