Första dagen avklarad

Så var veckans första dag avklarad, sitter och hänger i soffan och orkar knappt röra mig efter kvällens karatepass som bestod av mycket sparkar. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Ett tag trodde jag att jag skulle svimma av utmattning, men det går alltid att göra en teknik till.  Det kommer att kännas riktigt ordentligt i morgon, misstänker jag. Arbetsdagen var lite stressig – fick ju ta hand om förra veckans skit – så det var riktigt skönt att ha ett karatepass att se fram emot. Det och lunchen som vi alltid äter ute på restaurang på måndagar.

Nu får jag se om jag orkar ta mig till sängen.

2 Responses to Första dagen avklarad

  1. Islandsmamman skriver:

    Hur gick det? Kom du till sängen? Och kom du upp nästa morgon? 😉

Kommentera

