Bättre i morgon?

Det har inte blivit många knop idag. Lyckades kravla mig upp i tid för att hinna till karaten och instruera nybörjarungar på förmiddagen. Börjar få kläm på hur jag ska få dem att hålla fokus i 90 minuter, det gäller bara att trötta ut dem mellan varven. Hur jag ska få dem till att göra rätt är en liten detalj som jag inte har kommit på än, men det kommer väl, det också.

Slank in på drop-in-massage på eftermiddagen och det tog resten av mina krafter – slocknade på soffan och sov i två timmar vilket resulterade i att jag nu känner mig som en zombie nu. Möjligen påverkar min snuva mig också – jag är helt täppt i näsan och det är lock för båda öronen, känner mig lite utanför världen.

I morgon kommer jag att vakna upp till en ny och bättre värld. Visst?

2 Responses to Bättre i morgon?

  1. Ken skriver:

    Självklart!

Kommentera

