Frukosten avgör

Närapå fyra timmars karateträning idag – riktigt svettigt, jobbigt och härligt! Visserligen var det en hel del, för mig, nya saker – bland annat tränade vi på en kata som jag inte har gjort så många gånger förr, men det gäller bara att nöta på. Jag blir irriterad när jag inte kan, jag blir frustrerad och gråtfärdig, jag vill ju kunna på en gång! Men riktigt så går det inte till, det gäller att träna, träna och sen träna lite till!

Stället vi bor på – Fagersta Bed&Breakfast är helt okej, jag har ett rum med egen ingång, pentry och toa/dusch på rummet. Det är bara ett litet ställe med tiotalet rum.  Får se hur frukosten imorgon ser ut – jag hoppas att de åtminstone har ägg på menyn … det kommer att dra ner betyget betydligt om de bara serverar kolhydrater i form av bröd, müsli och söta yoghurtar. Då blir det nog lite dålig stämning, skulle jag tro.

Det är frukosten som avgör om stället är bra eller dåligt.

Kommentera

