Fint värre

Kakelkillen kom i morse klockan 7 och kikade lite på väggen över diskbänken. Han fick nyckel och jag for iväg till jobbet i snöyran. När jag kom hem låg nyckeln i postfacket och kaklet var uppsatt. Precis alla plattor gick åt – det blev alltså inte en enda över. Det var skickligt, tycker jag.

Kaklet kom upp

Kaklet kom upp

Det blev precis så som jag hade tänkt. Jag tror jag anlitar samma Kakelkille till att lägga klinker på golvet sedan när jag bestämt mig för vilken slags klinker det blir.

One Response to Fint värre

  1. Anna skriver:

    Finfin kakelkille tycker jag! Och kul att kakelköket blev så finfint!

Kommentera

