Börjar längta

Försökte shoppa idag, men hittade ingenting jag ville ha, kom hem med åtta stycken batterier, trots att jag verkligen försökte hitta något både på Jula, Biltema och Maxi Ica. Kände mig lite besviken så jag började tänka på en liten semestertripp. Efter lite chattande var kattvakt fixat och sedan var det bara att surfa runt och leta flygbiljett till Phoenix för ett någotsånär skapligt pris, vilket jag hittade ganska snabbt. Är man ute i god tid brukar det inte bli astronomiska belopp utan helt överkomligt. Nu är det bara semester som ska sökas, men det lär inte bli några större problem – jag ska ju jobba hela juni, juli och halva augusti och ta min sommarsemester först sista halvan av augusti, så mina arbetskamrater släpper nog iväg mig två veckor i vår.

Nu kan jag börja längta.

Kommentera

