Kommer inte kunna gå

Har installerat mig i Dotterns och Amerikanens hem nu, alla mina saker är på rätt plats – duschgrejerna i badrummet, kläderna i högen och smutstvätten i tvättmaskinen. Baddräkten är på tork och mina axlar är brända, som det sig bör efter första semesterdagen.

Tillredde middagen nu på kvällen och saknade både det ena och det andra; plastpåsar, diskborste, hushållspapper med mera. När jag frågade Dottern om alla dessa saker svarade hon – Maten har varit prioritet här sista tiden,  och jag insåg att jag måste nog iväg och handla lite imorgon…

Följde med Dottern till hennes träning idag – Crossfit – och det var rätt skoj. Jag missade uppvärmningen – 800 meter löpning – för att jag måste skriva på en massa papper om att jag inte skulle stämma dem. Sen blev det lite benböj, armviftningar med skivstång och så lite annat också. Därefter avslutade vi med 2000 m rodd, så snabbt vi kunde.

Jag kommer inte att kunna gå imorgon.

One Response to Kommer inte kunna gå

  1. Islandsmamman skriver:

    Oh, pasta rosso åren.. Romantiskt i backspegeln. Inte så kul medan de pågår.

Kommentera

