Inte göra någonting

Började dagen med en promenad i den milda morgonsolen, innan den brände alltför mycket. Måste ju röra på mig, annars får jag ont i kroppen! Därefter har dagen mestadeles tillbringats sittande, vid poolen, i soffan, på restaurang och i bilen naturligtvis. Här går man ju ingenstans, man tar bilen från ena parkeringen till den andra, även om det bara är några hundra meter.

Besökte Dick’s Sporting Goods idag, men handlade ingenting! Dräglade lite över skor, men tänker inte köpa nya joggingskor nu, jag ska nöja mig med ett par Fivefingers till. För att inhandla Fivefingers måste vi åka till en butik en kvart härifrån, det är REI som säljer sådana. Det är en butik i min smak – massor av smarta kläder och prylar till bra priser jämfört med liknande saker i Sverige.

I morgon blir det ännu en dag utan något som helst inplanerat, jag börjar gilla det här att inte göra någonting.

2 Responses to Inte göra någonting

  1. Islandsmamman skriver:

    Jag vill bara gå barfota eller i VFF. Om jag kunde. 🙂
    Köpte ett par att jogga i och blev helt frälst. Så nu har jag ett par av den där allra tunnaste och lättaste sorten som inneträningsskor i zumban och på gymet. Ska antagligen beställa ett par till så att jag kan ha ett tunt par utomhus också, haha!

    • Ninja Ister skriver:

      Jag älskar mina VFF, jag med. Nu har jag tre par, så jag lär klara mig ett tag. Joggar i dom – och skulle jag på något gym eller liknande så är det VFF som gäller.
      På karaten däremot är jag barfota på riktigt!

Kommentera

