En bra semester

Semestern hos Dottern börjar lida mot sitt slut – i morgon bitti flyger jag tillbaka till Sverige.

Det har varit underbar semester, utan några som helst måsten, bara sol, bad och umgänge med Dottern och hennes Amerikan. Jag har solat och badat, lagat mat och ätit ute. Druckit mängder av Diet Cola och vatten, ätit glass och efterrätter och naturligtvis besökt Starbucks dagligen för en Mocha Frappucino.

Jag har hunnit med ett träningspass och några fler löppass i ökensolen, jag har läst böcker i mängder. Jag har sovit hela nätterna och vaknat tidigt på morgnarna, pigg och utvilad.

Det har med andra ord varit en perfekt semester.

2 Responses to En bra semester

  1. Islandsmamman skriver:

    Osökt längtade jag plötsligt efter att det ska bli augusti för då ska jag åka hem och ha en liknande sorts semester. Tårna upp i luften, umgänge med nära och kära, bokläsning i solen. Och kanske t.o.m. glass? 😉

Kommentera

