Perfekt bröllop

Ingen av tärnorna svimmade, ingen tappade ringen och alla sa rätt saker vid rätt tidpunkt. Vädret var bättre än väntat (molnigt och därmed en aningen svalare), maten var god och bröllopstårtan både tjusig och god! Mascaran höll, jag stakade mig inte alltför mycket under mitt tal, dansade hejvilt till Bruce Springsteen och fick inte skavsår förrän mot slutet.

Med andra ord – ett perfekt bröllop!

Brudparet. Foto: Carrie Davis

Brudparet.
Foto: Carrie Davis

4 Responses to Perfekt bröllop

  1. Schwester skriver:

    Åh, underbart! (och högklassigt musikval ser jag, nickar gillande) Hälsa brudparet (fastän de inte känner mig)!

  2. Islandsmamman skriver:

    men åh så roligt. 🙂
    Jag GILLAR bröllop. Folk brukar vara på så gott humör då.

Kommentera

