Tekniskt toabesök?

Sitter på Y-bussen, på väg till Umeå och gör allt annat än det jag hade tänkt att göra. Bussen har ju både wifi och eluttag så jag behöver inte ransonera Macbook-användandet utan kan surfa runt planlöst istället för att läsa en bok om genus i vården. Jag ligger lite efter i läsandet, det har varit en hektisk vecka då jag inte kommit hem förrän sent på kvällarna och då har inte studierna direkt känts som något högprioriterat. Men jag har ju hela julen på mig att plugga till den där förbaskade statistik-tentan i januari. Räknar nästan med att köra på den, men det är ju bara att göra om den då.

Undrar om man vågar besöka toaletten på bussen … chauffören gav tydliga instruktioner om hur man spolar (tryck hårt på pedalen) och hur man får skum-sprit på händerna (tryck med ena handen och håll andra nedanför) så det kanske inte är så enkelt som jag tror? Ska nog hålla mig en stund till, för säkerhets skull.

3 Responses to Tekniskt toabesök?

  1. madonnan skriver:

    Vad bra med Wifi, så går resan säkert fortare. Men det där med toabesök verkar krångligt. Hur gick det med alla finesserna? 😀

Kommentera

