Kikna av skratt

Det är lite märkligt – trots lite små missöden på senare tid har jag känt mig glad och tillfreds för första gången på länge. Det är rätt häftigt efter att ha levt några år i ganska jämngrått följt av svärta lite då och då. Inte så att jag har varit deprimerad, men det har varit lite motigt att leva, det har varit lite svårt att hitta guldkornen i Livet.

Men nu känner jag mig så där lite bubblande glad, beredd att kikna av skratt när som helst!

5 Responses to Kikna av skratt

  1. Johan Sjölund skriver:

    Va glad jag blir av att läsa dessa rader, keep that spirit going

  2. Vb skriver:

    Känslan när det bubblar här och där….håller med föregående talare!

  3. Det låter härligt vad glad jag blir.

Kommentera

