Oförskämt bra

Efter förra veckans varjedagsträning vilade jag både måndag och tisdag, kroppen ville inte riktigt vara med. Men ikväll blev det ett lagom tufft karatepass, så där att jag känner mig nöjd och lite öm här och där. Förhoppningsvis lite träningsvärk i morgon – då vet jag att det har varit bra träning.

Pluggandet är igång igen, den nya kursen börjar nästa vecka och en del uppgifter ska lämnas in denna veckan. Men nu är det roliga saker, sådant som jag gillar att läsa om och utveckla, känns bara roligt att få lite struktur på allt. Och tentan förra veckan – den gick nog inte så bra, men jag är glad så länge jag inte vet att jag blev underkänd. Bestämt mig i alla fall att inte titta i statistikboken förrän tidigast i februari, det måste få ligga och mogna lite i tanken.

Och dejtandet då, undrar mina trogna läsare, hur går det med dejtandet? Jo, vi tillbringar en del tid tillsammans och jag tror att Han uppskattar det lika mycket som jag. Det känns väldigt bra att umgås nära med en människa igen, det gör onekligen det.

Mitt liv är alltså riktigt bra nu. Så där oförskämt bra.

Kommentera

