En trevlig människa!

Tillbringat dagen med studier igen, det tog nästan fyra timmar att få ihop ett PM – trots att jag hade allt i princip klart i huvudet. Men det tar sin tid när referenserna ska kollas och fixas, tur att Myendnoteweb finns – det är betydligt enklare att hålla reda på allt där – och så är det smidigt att lägga in referenser i ett Worddokument och få en snygg referenslista.

Söndagen för övrigt har varit bra, vaknade tillsammans. Det är trevligt att ha någon att vakna med, det är helt klart en del som jag märker att jag har saknat i mitt liv. Det är mycket saker som jag upptäcker att jag har saknat, jag har bara inte vågat ta in det under åren jag har sörjt och läkt. Det gick liksom inte sakna allt det vardagliga också, det var fullt upp med att sörja människan som jag miste. Och nu märker jag hur livsandarna och kvinnan inom mig har vaknat igen, skrattet ligger hela tiden nära och jag känner mig välmående.

Det är nästan så att jag känner mig som en trevlig människa. Lite ovant är det allt.

6 Responses to En trevlig människa!

  1. emilsthlm skriver:

    Vad glad jag blir när ditt liv tagit en sån vändning!
    Emil

    • Ninja Ister skriver:

      Kul att du fortsätter att följa mig! Och, ja – jag är också glad över att mitt liv har förändrats.
      Och lite förvånad är jag också!

  2. Vad roligt att ditt liv är så glädjande nu!

Kommentera

