Sänka ambitionsnivån

Förra veckan kom välkomstbrevet till nästa kurs, den kursen som börjar 1 april. Den här kursen som jag går nu slutar 31 mars … och vi har redan fått uppgifter till nästa kurs. Jag fick lite panik när välkomstbrevet kom, det känns som om jag har tagit mig vatten över huvudet. Jobba heltid och plugga halvtid är inte så där jättesmart, speciellt inte om man ska hinna med all träning och Förälskelsen också. Någonting måste bort – och det blir varken karateträning eller Förälskelsen, om jag får bestämma.

Eller så sänker jag ambitionsnivån ett snäpp. Både vad det gäller studier och träning. Men inte vad det gäller Förälskelsen.

Kommentera

