Fulländad dag?!

Haft en lång och härlig semesterdag. Började dagen med kaffe på sängen, det är trevligt även om en får göra allt själv – bara känslan av att jag får ligga länge är ju underbar. Dock låg jag inte alltför länge, strax efter åtta tog jag itu med senaste studieuppgiften och blev klar precis före 12 – nu är det bara att lämna in den, deadline är nästa vecka så jag är ute i god tid. Känns bra att vara ute i tid, jag börjar tro att jag faktiskt är en människa som gör saker i tid.

Efter en lite lagom promenad i solskenet satt jag på balkongen och solade en stund, sedan insåg jag att det fanns grejer på balkongen som hörde hemma på soptippen och jag packade bilen med skit och körde iväg. Försökte hinna med att tvätta bilen också, men på samtliga (fyra) ställen jag kollade var det kö till automattvätten – och manuell tvätt kändes lite väl häftigt så jag får stå ut med skitig bil ett tag till, den ska ju inte besiktas riktigt än.

Nu skulle det vara önskvärt med ett herrbesök för att fullända dagen, men en kan ju inte få allt här i världen.

Kommentera

