En bra lördag

En bra dag idag; började med att jag fick vakna tillsammans, det är alltid trevligt att få vakna tillsammans. Frukost med en massa kaffe och prat och helt utan jäkt, tillsammans med en trevlig människa – bättre än så kan man inte börja sin lördag.

Därefter tog jag en långpromenad i solskenet, träffade på lite bekanta här och där, besökte några butiker och sparade en massa pengar genom att inte inhandla grejer – hade lite funderingar på en hamburgarpress, men den kostade det horribla beloppet 229 kr. Jag väntar tills den är nedsatt lite – eller så köper jag Classe Ohlssons lite mer förmånliga variant för 169 kr.

Väl hemma efter promenaden tog jag itu med studier igen och höll på i fem timmar – nu är det bara två uppgifter kvar att göra till den 27:e, jag bör hinna med det också. Avslutade dagen med ännu en rask promenad på trekvart för att skölja ut alla studier ur huvudet, nu kommer jag nog kunna sova inatt också.

En bra lördag har det varit.

2 Responses to En bra lördag

  1. torgust skriver:

    Skönt att du fick en bra lördag efter veckans biltrubbel! Underrubriken till din blogg är så härligt tragikomisk! Och kul att få kika in lite i Emilias USA -liv.

Kommentera

