Hjärnsläpp

Nu när det har varit så hett har jag klivit upp tidigt – mycket tidigt – för att kunna springa innan det blir för varmt. Jag har ställt klockan på strax före sex för att få i mig en kanna kaffe innan löpningen, sen har jag varit ute vid 7-8-tiden. Att kliva upp så tidigt innebär ju att jag måste komma i säng i relativt god tid för att orka.

Alldeles nyss slog det mig att jag kan ju faktiskt springa sent på kvällen också.

Ibland har jag hjärnsläpp.

2 Responses to Hjärnsläpp

  1. Tant Otto skriver:

    Hm..jag springer då jag har tid..det har blivit mitt på dan ibland även om det varit varmt ..springer helst på förmiddagen ändå..på kvällarna rör ofta djuren på sig i skogen ..har sprungit på en grävling en gång i skymningen ..då älgade jag hem snabbt 🙂
    I år sägs det vara mycket orm på spåret…jag som har ormfobi har som tur är inte stött på någon ..

    • Ninja Ister skriver:

      När jag springer terrängmilen här i vårt spårområde är det mer regel än undantag att det finns en orm eller två på spåret. Jag har träffat på både snok, kopparorm och huggorm.

Kommentera

