Energikick för själen

Igår förmiddag beslutade jag mig plötsligt – jag skulle åka ner på en Kär Väninnas 50-årsfest, trots att jag hade ungarnas karateträning på förmiddagen. Festen skulle inte börja förrän 16-tiden och det var ju bara knappt 40 mil att köra så jag la på lite extra fart, bokade hotell i Skara och for iväg.

Och vilken fest det blev sen! Massor av trevliga människor, musik helt i min smak – hela tre olika band spelade – och jag fick röja lite på dansgolvet också. Jag träffade människor som jag inte träffat på 10 år (inklusive födelsedagsbarnet) och vi hann med att prata lite på förmiddagen. Märkligt hur man kan återuppta samtalet med en del människor trots att man inte har talats vid på länge.

Det blev en riktigt energikick för själen.

Kommentera

