Överlever hösten!

Försöker hålla näsan över vattenytan i mörkret, nu är turligt nog bara en liten bit kvar tills det vänder. Det var längesedan hösten har känts så här lång, men nuförtiden vet jag ju att det vänder till slut.

Försöker hålla humöret uppe med träning och andra trevliga saker – hänger med på allt som någon frågar om. After work, shopping, knyppling, fika – you name it. Möjligen skulle jag tacka nej till någon som ber om flytthjälp, men allt annat hänger jag på.

Så jag tror att jag kommer att överleva den här höstens mörker också.

One Response to Överlever hösten!

  1. kyrkis skriver:

    Det känns som om denna höst/vinter varit mörkare än på länge. Melankolin får näring.

Kommentera

