Det blir vår snart

Lite tungt är det nu, vintersvärtan vill gärna tränga sig på. Har inte lust till någonting – orkar inte löpa, orkar inte träna karate, promenader till och från jobbet har varit den fysiska aktiviteten jag har orkat med. Har också varit omgiven av idioter ett tag och det brukar vara ett säkert tecken på att jag är på väg ner i svärtan. Försöker hitta på saker att göra, men ibland vill jag bara sitta hemma i soffan och tycka synd om mig själv.

Dock finns det en hel del ljuspunkter i mitt liv;  resan till Phoenix i april hägrar och träning av ungar känns kul igen. Några herrbesök då och då lättar upp tillvaron betydligt också, det är skönt att ha någon att samtala med. Jag har också köksrenovering som projekt denna vår, det gäller bara att komma igång.

Det blir vår snart.

One Response to Det blir vår snart

  1. Islandsmamman skriver:

    Det blir alltid vår igen. Ibland är det svårt att tro men men. 🙂

Kommentera

