En bra kvinna reder sig själv

Håller på med att pyssla i Ninjas Isternäste (aka mitt hem) – det är lite smårenoveringar som pågår hela tiden. Just nu har köket fått en upplyftning – ett nytt golv är lagt. Det har varit under planering sedan jag slet bort korkmattan hösten 2013 2012. Nästa projekt blir att måla luckorna, men det projektet ska nog mogna lite till innan jag sätter igång. Här nedan en bild på mitt vackra nya köksgolv.

Det nya golvet

Det nya golvet

Jag gjorde allting själv – valde mönster, ringde golvfirman och beställde jobbet, bestämde tid och lämnade nyckeln till hantverkaren!

En bra kvinna reder sig själv.

3 Responses to En bra kvinna reder sig själv

  1. kyrkis skriver:

    Rutigt, klassiskt. Toppen!

  2. Tant Otto skriver:

    Så fint det blev. Mitt kök borde oxå få en ansiktslyftning…men jag funderar och funderar på hur och när det ska bli. Kanske blir det snart! Hoppas att jag får tummen ur och ringer en hantverkare ..för köket målar jag då inte själv.

Kommentera

