Byta färg

Hemma igen efter en road trip på lite drygt 160 mil. Planen var ju en road trip tillsammans, en liten lätt justering av planen bara och allt gick i lås.

Har haft tid att tänka, tid att reflektera, tid att analysera där jag suttit i bilen alldeles självsam. Saker och ting har klarnat och jag känner att mitt Liv inte är en katastrof, trots allt. Det finns liksom lite utrymme för förbättringar och förändringar nu. Jag ska börja på en gång.

I morgon ska jag byta färg på tandborsten.

Kommentera

