Kliva upp från golvet

Dagens tema har varit ilska.

Hur kunde jag vara så mesig och inte sätta gränser?
Hur kunde jag vara så jävla feg?

Jag trodde att jag var en något sånär normalintelligent kvinna. Men jag har betett mig som en idiot!

Vill man inte ha fotspår i ansiktet får man kliva upp från golvet.

2 Responses to Kliva upp från golvet

  1. kyrkis skriver:

    Applåd! För att du tar tag. Men glöm självförebråelserna. Dom gör ingen nytta just nu. Sen kan du möjligen lära dig nåt av detta. Men nu ska du vara förbannad på karlskrället!

Kommentera

