Nät över svarta hål

Klättrat upp ur hålet igen, med hjälp av människor runt mig.

Gårkvällen med Trevligt Sällskap, en människa som känns Äkta. Vaknade med glädje i kropp och själ igen. Dagen idag med Vänner sedan långt tillbaka. De som alltid finns där.

Människor som lägger sig som nät över mina svarta hål så jag inte trillar ner.

2 Responses to Nät över svarta hål

  1. onth3 skriver:

    Sedär, en ”gammal go´” bloggare kvar i vart fall! Kul!
    Tyvärr tog ju FB död på de flestas lust att blogga, jag saknar allt roligt som försiggick på gamla kära bloggen.
    Kram påre´!

    • Ninja Ister skriver:

      Hej onth3! Kul att se dig här i mitt kaos. Men du har rätt – det var bättre förr … innan FB.
      Tack för kramen, men som du vet så kramas inte Ninjan.

Kommentera

