Rikare Liv?

En trevlig kväll med Väninna. Mat och prat, så där otvunget som det fungerar med en gammal Väninna som känner en väl.

Börjar få tag i mig själv igen, känns som om jag vaknar ur ganska lång dvala. Jag har inte varit mig själv på mycket länge. Hade nästan glömt hur glad jag kan vara, hur det känns när skrattet och glädjen bubblar inuti. När förväntningarna känns positiva, när det är till mig att besluta hur jag går vidare. När det är mina behov som är de som är högst prioriterade, när jag inte anpassar mig för andras behov.

Det är lite … smärtsamt att lära sig saker om sig själv ibland – men jag tror det är värt det.

Det blir nog rikare Liv då.

Kommentera

